Geoblog.pl    taitime2    Podróże    Tajlandia, Kambodża, Wietnam    Silom Thai Cooking

Silom Thai Cooking

Tajlandia, Bangkok
Przejechano 11917 km

Szkoła gotowania do bardzo ciekawe doświadczenie.
Kurs trwa 4 godziny i rozpoczyna się na lokalnym targu gdzie kupujemy warzywa i owoce potrzebne nam do gotowania.
Pierwsze zadanie to wyskrobanie wiórek z orzecha kokosa. Następnie dolewając wody otrzymujemy mleko, które jest jednym z podstawowych składników kuchni tajskiej.
Kolejno obieramy krewetki, które dla Seby są za bardzo obrzydliwe, kurczaka i imbir.
Ruszmy do gotowania.
Na początek Tom Yam soup.
Samo gotowanie trwa dosłownie 3 minuty i nikt z nas nie może uwierzyć, że to takie proste. Kolejne dania to Pad Tai i sałatka z kurczakiem, gdzie na sam koniec wspólnie ugniatamy w moździerzu pastę curry i z tego robimy zielone curry z ryżem. Na deser słodkie ziemniaki z dużą ilością cukru i mleka kokosowego.

Szkoła gotowania 4 godz. 1.000 Bath'ów

Dzisiaj do kraju rusza pierwsza grupa (Ania, Ola, Kowal i Michał). Samolot mają ok. 24.00. W gdańsku będą 16.02 ok. 12.30.